تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۲۶۹۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی، رضایت و شکایت مشتریان در ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - ممیزی خارجی سیستم‌های مدیریت کیفیت (مطابق با استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (مطابق با استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) و مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (مطابق با استاندارد‌های ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸) در ذوب آهن اصفهان توسط تیم ممیزی موسسه SGS طی روز‌های ۱۸ الی ۲۰ آذرماه انجام گرفت و با توجه به عدم مشاهده و ثبت هیچگونه عدم انطباق عمده‌ای در مستندات و عملیات بررسی شده توسط ممیزان، اعتبار گواهینامه‌های چهارگانه مذکورتمدید گردید.

به گزارش می‌متالز، محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به این که فعالیت‌های ذوب آهن اصفهان دارای گستره‌های متنوع و وسیعی است، این ممیزی توسط تیم ۴ نفری از ممیزان موسسه SGS و طی ۳ روز کاری به صورت فشرده در مدیریت‌ها و کارگاه‌های منتخب انجام شد.

وی از حمایت مدیرعامل، معاونین و همچنین همکاری مدیریت‌های شرکت در انجام این ممیزی قدردانی نمود.

مهران قمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در جلسات افتتاحیه و اختتامیه ممیزی که با حضور چند تن از معاونین، مدیران، سرپرستان و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد، از زحمات کلیه مدیران وکارکنان شرکت که همواره در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان تلاش می‌کنند قدردانی نمود.

وی با تشکر از ممیزان موسسه SGS که با دقت نظر ممیزی فوق را به ثمر رساند، ابراز امیدواری نمود با تلاش و جدیت مستمر همکاران خود در به کارگیری توصیه‌های ارایه شده ممیزان، فعالیت‌ها و فرآیند‌های همه حوزه‌های شرکت، به صورت اثربخش و بیش از پیش ارتقاء یابد.

در جلسه اختتامیه ممیزی مذکور، محمدرضا حسینیان سر ممیز موسسه SGS با تمجید از عملکرد خوب ذوب آهن در حفظ و نگهداری سیستم‌های مدیریتی و حسن همکاری در انجام ممیزی افزود: با توجه به نتایج بررسی‌های به عمل آمده و عدم مشاهده هیچگونه عدم انطباق عمده، تمدید اعتبار گواهینامه‌های یاد شده اعلام می‌گردد.

تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی، رضایت و شکایت مشتریان در ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده