تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۳۲۹۰۳۶
سرویس خبر : انرژی

فراخوان واگذاری ساختگاه‌های شهرک تخصصی انرژی خورشیدی استان قزوین به سرمایه‌گذاران و متقاضیان احداث نیروگاه خورشیدی

‌می‌متالز - زمین‌های شهرک صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی شال واقع در شهرستان بویین زهرا به سرمایه‌گذاران و متقاضیان احداث نیروگاه خورشیدی واگذار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین آماده واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی شال واقع در شهرستان بویین زهرا به سرمایه‌گذاران و متقاضیان احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ کیلووات است.

متقاضیان و سرمایه‌گذاران در این حوزه می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت اقدام کرده و پس از انتخاب زمین با ظرفیت مورد نظر بر روی نقشه موجود شهرک مزبور، نهایتاً ظرف مدت ۱۰ روز مجوز احداث نیروگاه را دریافت کنند.

به‌منظور عقد قرارداد مالکیت زمین با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و دریافت سند، از زمان صدور مجوز احداث نیروگاه خورشیدی، متقاضیان می‌بایست ظرف مدت دو هفته نسبت به مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نشانی eservice.isipo.ir، بخش خدمات مرتبط با واگذاری زمین قسمت حق بهره برداری از زمین اقدام کنند.

در غیر این صورت زمین انتخاب شده از رزرو متقاضی خارج شده و در اختیار سایر سرمایه‌گذاران و متقاضیان جدید قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است صدور قرارداد احداث نیروگاه خورشیدی در شهرک صنعتی انرژی خورشیدی مذکور پس از ارائه قرارداد مالکیت و سند زمین به ساتبا در سامانه ملی مجوز‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

به منظور راهنمایی جهت ثبت نام و دریافت مجوز، آقای شیروی با شماره تماس ۸۸۰۹۱۵۳۹ معرفی می‌شود.

در صورت نیاز به راهنمایی در خصوص پنجره واحد خدمات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با شماره‌های ۹-۸۸۷۷۰۹۲۱ (۰۲۱) و داخلی ۵۱۷، آقای قربانی تماس حاصل کنید.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده