تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۳۰۲۸۱
سرویس خبر : انرژی
از ۰۲ الی ۰۵ بهمن‌ماه؛

سیزدهمین نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در تهران برگزار می‌شود

‌می‌متالز - سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق در تاریخ ۰۲ الی ۰۵ بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با هدف معرفی ظرفیت، توانمندی و فناوری‌های خارجی و داخلی شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از دوم الی پنجم بهمن‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف ارائه برنامه‌های راهبردی کوتاه‌مدت و بلندمدت به منظور پاسخ به نیاز‌های آینده انرژی کشور، اعلام تصمیمات دولتی، آگاهی بخشی از قوانین و مقررات این حوزه، نحوه تسهیلات ارائه شده از سوی دولت جهت تسهیل سرمایه‌گذاری، ارائه پتانسیل‌ها و مدل‌های سرمایه‌گذاری دایر می‌شود. هم‌اندیشی جهت ارائه راهکار برای حل چالش‌های پیش‌رو سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه انرژی به همراه میزگرد‌های تخصصی و سخنرانی‌هایی با حضور محققان، صاحب‌نظران، متخصصان و مدیران بخش‌های مختلف و مرتبط با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

در این رویداد حدود ۱۰۰ شرکت داخلی از جمله شرکت فولاد مبارکه و ۱۳ نمایندگی شرکت‌های خارجی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق حضور دارند و نمایندگانی از کشور‌های فرانسه، آلمان، اتریش، چین و ژاپن به ارائه توانمندی و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری خود می‌پردازند. این نمایشگاه در روز‌های دوشنبه، دوم تا پنج‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ برای بازدید علاقه‌مندان برپاست.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده