تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۲۹۸۷۴
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل پترول در ارومیه:

آینده روشن پیش روی شرکت پتروشیمی ارومیه

‌می‌متالز - مدیرعامل پترول در بازدید از شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: بسیار خوشحالم که پتروشیمی ارومیه را بیش از پیش در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش می‌بینم.

به گزارش می‌متالز، رشید قانعی در بازدید از پتروشیمی ارومیه که روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه انجام پذیرفت، ضمن بازدید از پروژه پلی آلومینیوم کلراید مجتمع پتروشیمی ارومیه و مشاهده روند تکمیل این پروژه، از دیگر واحد‌های تولیدی این شرکت نیز بازدید نمود.

وی ضمن حضور در جلسه تخصصی با پیمانکار این پروژه و استماع گزارش روند اجرا، افزود با توجه به اهمیت این واحد و الزام به بهره‌برداری هرچه سریعتر از آن، امیدواریم به موقع بتوانیم با تولید و عرضه این محصول با ارزش و استراتژیک، شاهدکاهش واردات بوده و به طبع آن افزایش کیفیت آب مصرفی در شور باشیم.

رشید قانعی در ادامه ضمن دیدار و جلسه با روسای واحد‌های شرکت پتروشیمی ارومیه، با اظهار خوشحالی از روند روبه رشد این مجتمع پتروشیمی خاطر نشان کرد، کار‌های بسیار خوبی در این شرکت انجام پذیرفته و نسبت به سال قبل اقدامات تاثیر گذاری صورت گرفته است که با توجه به جدیت و انرژی مضاعفی که در نتیجه تغییرات مثبت در این مجموعه جریان دارد، آینده بسیار روشن همراه با توسعه بیش از پیش را برای این شرکت متصور هستم.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده