تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۳۱۳۴۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

آغاز به کار نخستین کنگره ملی راهبرد‌های پیشرفت صنعت ساختمان

‌می‌متالز - نخستین کنگره ملی"راهبرد‌های پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، این کنگره با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی کشور، انبوه‌سازان مسکن و فعالان این بخش، در هتل المپیک تهران شروع به کار کرده تا کارشناسان، راهکار‌های نوین برای پیشرفت صنعت ساختمان را در آن بررسی کنند.

  1. نقش انبوه‌سازان و بخش خصوصی در توسعه صنعت ساختمان و پروژه‌های ملی مسکن
  2. بهینه سازی مصرف انرژی با بهره‌گیری و استفاده از فناوری‌های نوین ساختمانی
  3. واکاوی عملکرد قوای سه گانه در تحقق و پیگیری مطالبات مهندسان ساختمان
  4. فرصت‌ها و چالش‌های صدور خدمات مهندسی و محصول در صنعت ساختمان
  5. بررسی کارکرد و نحوه اجرای شناسنامه فنی ساختمان
  6. و مجری ذی صلاح تاسیسات برق و مکانیک، محور‌های کلیدی این کنگره هستند.

در پنل کلیدی این کنگره تخصصی با موضوع (واکاوی عملکرد مجلس و دولت در تحقق و پیگیری مطالبات نظام مهندسی ساختمان و تشکل‌های صنعتی) مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان گفت: این کارخانه تنها تولید کننده تیرآهن بال پهن در ایران است و آمادگی تامین فولاد مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

از برنامه‌های جانبی این کنگره می‌توان به کارگاه‌های تخصصی نقش انبوه‌سازان و مجریان ذیصلاح در توسعه صنعت ساختمان و پروژه‌های ملی مسکن، باید‌ها و نباید‌های به کارگیری مجریان ذیصلاح برق و مکانیک، واکاوی عملکرد مجلس و دولت در تحقق و پیگیری مطالبات نظام مهندسی ساختمان و تشکل‌های صنعتی اشاره کرد.

گفتی است ذوب آهن اصفهان سبد متنوع محصولات ساختمانی این مجتمع عظیم صنعتی، شامل تیرآهن بال پهن، میلگرد، نبشی، آرک، ریل سوزن و … را در غرفه نمایشگاه جانبی این کنگره ارائه نموده و مدیران و کارشناسان شرکت، پاسخگوی سوالات حاضران در این رویداد تخصصی و همچنین مذاکره با انبوه‌سازان ساختمان و …. هستند.

آغاز به کار نخستین کنگره ملی راهبرد‌های پیشرفت صنعت ساختمان

منبع: پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴

عناوین برگزیده