تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۳۰۱۳۹
فیروزی:

سرعت اینترنت با وجود افزایش قیمت کند شده است

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در روز‌های اخیر با مشکل کندی سرعت اینترنت روبه‌رو هستیم و نمی‌توانیم پاسخگوی افکار عمومی باشیم، زیرا مردم بیان می‌کنند که قیمت اینترنت افزایش پیدا کرده و نه تنها خدمات بهبود نیافته بلکه خدمات قبلی نیز ارائه نمی‌شود و سرعت نیز کندتر شده است.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الله فیروزی با انتقاد از کاهش سرعت اینترنت در روز‌های اخیر، گفت: دولت با پیشنهاد اپراتور‌ها مبنی بر افزایش قیمت اینترنت موافقت کرد، البته نمایندگان مجلس موافق این افزایش قیمت نبودند و با وجود اینکه تاکید داشتند که زیرساخت‌های اینترنتی کشور باید تقویت شود، زیرا بیش از ۱۰ سال است که تجهیزات اپراتور‌ها نوسازی نشده، اما بهبود ارائه خدمات در این حوزه را ضروری می‌دانند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روز‌های اخیر با مشکل کندی سرعت اینترنت روبه‌رو هستیم و نمی‌توانیم پاسخگوی افکار عمومی باشیم، زیرا مردم بیان می‌کنند که قیمت اینترنت افزایش پیدا کرده و نه تنها خدمات بهبود نیافته بلکه خدمات قبلی نیز ارائه نمی‌شود و سرعت نیز کندتر شده است.

وی اضافه کرد: دولت باید نظارت دقیقی بر سرعت اینترنت داشته باشد تا خدمات بهتری ارائه شود، زیرا مجوز افزایش قیمت از سوی دولت صادر شده است و این یک مطالبه عمومی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اپراتور‌ها باید برای جلب رضایت عمومی تمام توان خود را در راستای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت به کار برند و پاسخگو باشند و نسبت به افزایش قیمتی که صورت گرفته، خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده