تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۲۹۹۰۳
حسینی‌کیا مطرح کرد

انتقاد از وضعیت پوشش و سرعت اینترنت در روز‌های اخیر

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از انتظاراتی که در حال حاضر از اپراتور‌ها و وزارت ارتباطات وجود دارد، افزایش سرعت اینترنت و ارائه خدمات مناسب در این حوزه است، زیرا قیمت اینترنت افزایش یافته و مردم باید در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، خدمات مناسب دریافت کنند.

به گزارش می‌متالز، سیدجواد حسینی‌کیا درباره سرعت اینترنت در روز‌های اخیر، گفت: یکی از انتظاراتی که در حال حاضر از اپراتور‌ها و وزارت ارتباطات وجود دارد، افزایش سرعت اینترنت و ارائه خدمات مناسب در این حوزه است، زیرا قیمت اینترنت افزایش یافته و مردم باید در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، خدمات مناسب دریافت کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت پوشش و سرعت اینترنت ادامه داد: سرعت اینترنت باید افزایش یابد، زیرا اینترنت در سایر کشور‌ها از سرعت بالایی برخوردار است و بسیاری از پیشرفت‌ها نیز به این موضوع وابسته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌های اینترنت، گفت: یکی از مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن این بود که اکنون که قیمت اینترنت افزایش یافته، کیفیت ارائه این خدمات باید ارتقا یابد.

وی ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت را از مطالبات نمایندگان دانست و تصریح کرد: بسیاری از کار‌های روزانه مردم در حال حاضر به اینترنت وابسته شده و در صورتیکه اینترنت از سرعت لازم برخوردار نباشد، بسیاری از امور روزانه مردم با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده