تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۳۰۴۶۲
طاهری:

منابع به دست آمده از محل افزایش قیمت اینترنت صرف بهبود کیفیت خدمات شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید نظارت کنند تا اعتبارات به دست آمده از محل افزایش قیمت اینترنت صرف بهبود کیفیت خدمات شود، گفت:رشد نرخ اینترنت مشروط بر این صورت گرفت که تا پایان ۱۴۰۳ سرعت اینترنت افزایش یابد.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری درباره کندی سرعت اینترنت در روز‌های اخیر علیرغم افزایش قیمت آن، گفت: افزایش قیمت مشروط بر این صورت گرفت که تا پایان ۱۴۰۳ سرعت اینترنت افزایش یابد و تمامی اعتبارات به دست آمده از این محل صرف ایجاد زیرساخت‌های لازم در این حوزه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه انتظار داشته باشیم افزایش قیمت ظرف مدت کوتاهی بر افزایش سرعت اثرگذار باشد، دور از ذهن است، اما حداقل کیفیت قبلی نیز باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت باید نظارت کنند تا اعتبارات به دست آمده از محل افزایش قیمت اینترنت صرف بهبود کیفیت خدمات شود، اضافه کرد: سازمان تنظیم مقررات باید با جدیت پیگیری کند که منابع جدیدی که از مردم اخذ می‌شود صرف سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت اینترنت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید بر نحوه اجرای شروطی که برای اپراتور‌ها در ازای افزایش قیمت اینترنت در نظر گرفته شده است، نظارت جدی صورت گیرد تا ارائه کیفیت در این حوزه بهبود یابد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده