تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۳۰۳۵۴
سرویس خبر : زمین شناسی

مناقصه عمومی دو مرحله‌ای آنالیز نمونه سنگی و رسوب آبراهه‌ای

‌می‌متالز - سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در نظر دارد فراخوان خدمات آنالیز ۲۵/۰۰۰ نمونه برداشت شده از پروژه‌های اکتشافات ژئوشیمیایی شامل رسوبات آبراهه‌ای و نمونه‌های سنگی حاصل از تهیه لایه زمین‌شناسی اقتصادی را در قالب ۲ بسته به شرح جدول و با شماره‌های سیستمی مندرج در جدول ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

به گزارش می متالز، 

مناقصه عمومی دومرحله‌ای آنالیز نمونه سنگی و رسوب آبراهه‌ای

  • کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setediran.ir انجام می‌شود.
  • متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.
  • متقاضیان شرکت در فراخوان که دارای گواهی صلاحیت  معتبر می‌باشند، دعوت می‌شود از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ لغایت ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ نسبت به دریافت و تا مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ نسبت به تکمیل اسناد وارسال  مدارک مطابق مواعد زمانی مندرج در اسناد مناقصه، اقدام نمایند.
  • لازم به ذکر است شرط لازم آزمایشگاه‌های معتبر جهت شرکت در فراخوان، دارابودن تجهیزات کامل شامل واحد آماده‌سازی فیزیکی (نمونه‌کوبی)،   کارگاه FIRE ASSAY   برای بسته ۱ و دستگاه ICP- MS برای بسته ۲ می‌باشد.

    اطلاعات تماس و آدرس سازمان زمین‌شناسی واکتشافات معدنی کشور:میدان آزادی، بلوارمعراج، تلفن ۶۴۵۹۵، نمابر ۶۶۰۷۰۵۱۶ پایگاه اطلاع‌رسانی www.gsi.ir

منبع: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور

عناوین برگزیده