تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۵۲
کد خبر: ۳۳۰۸۲۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

نهضت ملی مسکن پاکدشت آب رفت/ بلاتکلیفی ۲۷ ماهه متقاضیان "موثر"

‌می‌متالز - درحالی قرار بود ۷۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در یکی از سایت‌های پاکدشت اجرایی شود که پس از ۲۷ ماه بلاتکلیفی متقاضیان موثر آن، تعداد این واحد‌ها آب رفته است.

به گزارش می‌متالز، اواخر مهرماه امسال تسنیم از ارسال پیامک هشدار اداره راه و شهرسازی استان تهران به تعدادی از متقاضیان موثر نهضت ملی مسکن پاکدشت خبر داد.

این اداره کل با ارسال پیامکی به شرح زیر از متقاضیان خواسته تا یکماه دیگر ۶۰ میلیون تومان واریز کنند؛

«متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقای/ خانم/ با توجه به پیشرفت پروژه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به شماره‌حساب ------- واریز نمایید.»

همان زمان یکی از متقاضیان پروژه مذکور با بیان این‌که حدود ۱۶۰ میلیون تومان واریزی دارم، گفته بود: تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را طی چند مرحله برای واحد نهضت ملی مسکن واریز کرده‌ام، اما هنوز پروژه موردنظر آغاز نشده است. در این شرایط دلیل درخواست واریز ۶۰ میلیون تومان برای پروژه‌ای که هنوز شروع نشده را نمی‌دانم.

در حالی بیش از ۲ ماه از این اتفاق می‌گذرد که خبر می‌رسد تعداد واحد‌های نهضت ملی مسکنی که قرار بود در پروژه «کبود گنبد» پاکدشت ساخته شود آب رفته و از ۷۲۰ واحد به ۲۴۰ واحد کاهش یافته است.

یکی از نکات قابل تامل در رابطه با پروژه مذکور این است که هنوز کار ساخت واحد‌ها شروع نشده و مشخص نیست سرانجام قرار است چه زمانی عملیاتی اجرایی آن شروع شود. در این بین متقاضیان موثر این پروژه حدود ۲۷ ماه است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند و مراجعات آن‌ها به اداره راه و شهرسازی استان تهران نتیجه‌ای در بر نداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده