تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۳۴۴۷۷
سرویس خبر : انرژی
شرکت پتروشیمی پارس ثبت کرد؛

تداوم روز‌های خوب "پارس"

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی به درآمد ۵ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۱۱۶ هزار و ۶۳۲ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که همچنان بیشتر از ۵ همت در ماه درآمدزایی میکند.

تداوم روز‌های خوب
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۲۷۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش یک درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۲ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

تداوم روز‌های خوب
" پارس" در بهمن‌ماه ۳۸۵ هزار و ۵۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۶۲ هزار و ۵۸۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته کاهش پیدا کرد.

تداوم روز‌های خوب
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «استایرن منومر» با ۲ هزار و ۶۴ میلیارد تومان بود درآمدی که "پارس" از فروش این محصول در بهمن‌ماه به دست آورد برابر با ۳۹ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «استایرن منومر» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «اتان» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۱ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

تداوم روز‌های خوب

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده