تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۴۱۱۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین:

معرفی 30 سرمایه گذار جدید برای واحدهای تولیدی قدیمی قزوین

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: امسال به دنبال جایگزینی و معرفی حداقل ۳۰ سرمایه گذار جدید برای واحدهای تولیدی راکد و یا فرسوده استان هستیم.
معرفی 30 سرمایه گذار جدید برای واحدهای تولیدی قدیمی قزوین

به گزارش می متالز، سعید نبیل روز چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار قزوین به همراه زرآبادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار البرز و مدیران استانی از یک طرح و یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز افزود: این سرمایه گذاران با تزریق سرمایه جدید و طرح‌های جدید به بازیابی صنایع تعطیل و راکد در استان کمک می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد و فرسوده بویژه در شهر صنعتی البرز که خیلی از صنایع قدیمی و با سابقه قزوین در آن قرار دارند را به عنوان یک اولویت کاری دنبال و پیگیری می‌کنیم.

نبیل در ادامه با اشاره به بازدید امروز استاندار قزوین از طرح در دست ساخت تولید شیشه‌های سبک شرکت شیشه مینا در شهر صنعتی البرز گفت:این طرح با سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیارد ریالی و ۲۰ میلیون یورویی دارای ۶۰ درصد پپیشرفت فیزیکی است.

سعید نبیل همچنین گفت: امیدواریم با رفع مشکل نقل و انتقلات ارزی این واحد و وارد کردن ماشین آلات باقی مانده بزودی شاهد راه اندازی و بهره برداری این کارخانه ارز آور در شهر صنعتی البرز باشیم.

استان قروین دارای بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.

عناوین برگزیده