تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۸
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۴۱۸۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دریافت1334 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید توسط 2415 واحد در استان یزد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: در سال 97 تعداد 215 واحد به مبلغ 371 میلیارد تومان از طریق ثبت نام در سامانه بهین یاب در چهار بخش صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی تسهیلات رونق تولیدپرداخت شده است.
دریافت1334 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید توسط 2415 واحد در استان یزد

به گزارش می متالز، محمد رضا علمدار یزدی در هفتاد و چهارمین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با ارایه گزارشی در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 97 توسط بانک‌ها به بخش صنعت، معدن، گردشگری و جهاد کشاورزی، افزود: از طریق پرداختهای مستقیم توسط خود بانکها، 2 هزار و 200 واحد به مبلغ 963 میلیارد تومان به بخش صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی پرداخت شده است.

وی گفت: در سال 97 مجموعا 2 هزار و 415 واحد به مبلغ یک هزار و 334 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اندکه اگر این عدد را به تعداد روزهای سال(365 روز) تقسیم کنیم روزانه بانکها 3654 میلیون تومان به بخش صنعت معدن، گردشگری و کشاورزی تسهیلات پرداخت کردند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد با اشاره به تصویب تسهیلات رونق جدید گفت: در این جلسه با همکاری اعضاء کار گروه و بانکهای عامل تعداد 51 واحد صنعتی به مبلغ 159 میلیارد تومان برای واحدهای صنعتی، معدنی و گردشگری مورد تصویب کار گروه قرار گرفت.

علمدار یزدی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدا تاکنون ۷۳ جلسه کارگروه اصلی، ۱۰۵ جلسه کمیته تخصصی و هزار و ۱۴۶ جلسه کارشناسی با سه هزار و ۸۱۶ مصوبه در قالب بررسی سه هزار و ۷۴۹ پرونده داشته است.

 

خبری خوش برای واحدهای تولیدی بدهکار/ بخشودگی جرائم شامل حال واحدهای تولیدی بدهکار شد

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی که تا قبل ازتاریخ 29/12/96 بدهی دارند خبرداد.

علمدار یزدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از خبر خوش مدیر کل تامین اجتماعی استان در خصوص بخشودگی جرائم گفت: واحدهای تولیدی که تا قبل ازتاریخ 29/12/96 بدهی دارند می توانند برای بخشودگی جرائم تا تاریخ 13/6/98 به واحدهای تامین اجتماعی مراجعه نموده و شامل بخشودگی جرائم شوند.

 

استان یزد پایلوت درسامانه ای شدن کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید

وی از پایلوت شدن استان یزد در زمینه سامانه ای شدن کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

علمدار یزدی گفت: سه استان یزد ،اصفهان و مازندران پایلوت برای سامانه ای شدن کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شده اند.

وی گفت: من بعد واحدهای تولیدی احتیاجی به مراجعه حضوری و مکاتبه کاغذی ندارند و می توانند با رمزی که سازمان صنعت،معدن وتجارت در اختیار آنها قرار میدهد درخواست خود را وارد سامانه کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: اعضای کار گروه تسهیل و دستگاههای مرتبط می توانند از طریق رمزی که به نماینده شان داده می شود درخواست ها را رسیدگی کنند و در نهایت منجر به رفع موانع تولید خواهد شد.

عناوین برگزیده