تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۰
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۴۳۹۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گزارش حسابرسی شده؛

سود هر سهم "وبشهر" افزایشی بود

می متالز - شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۳۹۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده این دوره، افزایش ۵۸ درصدی را نشان می دهد.
سود هر سهم "وبشهر" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۱۶۲ درصد افزایش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت توسعه صنایع بهشهر نسبت به گزارش حسابرسی نشده، ۵۸ درصد افزایش سود به سبب افزایش سایر درآمدهای غیرعملیاتی مشاهده می‌شود.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"وبشهر" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۲۴۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، با افزایش ۶ هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال به ۱۳ هزار و ۴۸۹ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۴۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال معادل ۶ هزار و ۱۸ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبشهر" تعدادی از سهام ۲۲۳ شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۶ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵۰۴ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۳۸ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده