تاریخ: ۲۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۵
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۴۴۵۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

دعوت به مناظره فولاد مبارکه از نماینده مجلس

می متالز - شرکت فولاد مبارکه ضمن احترام به کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با افتخار آمادگی خود را برای مناظره در رسانه ملی و پاسخ به اظهارات نماینده محترم مردم شریف شهرستان فلاورجان اعلام می‌دارد.
دعوت به مناظره فولاد مبارکه از نماینده مجلس

به گزارش می متالز، پیرو گفت‌وگوی نماینده محترم شهرستان فلاورجان با خبرگزاری تسنیم در تاریخ ۱۹ تیرماه و درخواست مناظره در خصوص ادعاهای مطروحه در این مصاحبه، شرکت فولاد مبارکه ضمن احترام به کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با افتخار آمادگی خود را برای مناظره در رسانه ملی و پاسخ به اظهارات نماینده محترم مردم شریف شهرستان فلاورجان اعلام می‌دارد.

لذا ضمن تشکر از دغدغه این نماینده محترم نسبت به صنعت فولاد کشور از ایشان درخواست می‌شود در راستای تنویر افکار عمومی و اصل شفافیت، زمان حضور فولاد مبارکه در رسانه ملی و پاسخ به سوالات وی را به این شرکت و رسانه‌ها جهت قضاوت مردم آگاه و عزیز کشور اعلام فرمایند.

بدیهی است ارائه افتخارات و گزارش عملکرد ارزشمند فولاد مبارکه به مردم همواره از رسالت‌های اصلی این شرکت بوده که باعث گسترش خودباوری و افزایش امید در جامعه ایران اسلامی و ناامیدساختن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

عناوین برگزیده