تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۵۱۱۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شیراز میزبان رایزنان بازرگانی ایران

می متالز - دبیر میز روسیه از برگزاری نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان فارس با هدایت و نظارت معاونت توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران و حضور رایزنان بازرگانی خبر داد.
شیراز میزبان رایزنان بازرگانی ایران

به گزارش می متالز، فرهاد پرند، در این خصوص اظهار داشت: فعالان اقتصادی استان فارس با حضور رایزن بازرگانی کنونی ایران در پاکستان و دبیران میزهای کشوری روسیه، اندونزی، عمان و ترکیه که رایزنان بازرگانی سابق ایران در کشورهای هدف بوده‌اند، در شیراز گرد هم آمدند.

او در خصوص محورهای این نشست افزود: این جلسه با هدف تشریح برنامه اعزام رایزنان بازرگانی به کشورهای هدف صادراتی، بررسی ظرفیت‌های بازارهای کشورهای روسیه و اوراسیا، اندونزیری، عمان و همچنین بررسی مشکلات تجار و صادرکنندگان استان برگزار شد.

پرند بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان قطب صادراتی محصولات صنعتی، غذایی و دارویی است، نیازمند حمایت بیشتر دولت از واحدهای تولیدی و صادراتی این استان در راستای توسعه صادرات غیرنفتی خواهد بود.

گفتنی است، این نشست با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت استان فارس و در حاشیه اولین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در شیراز برگزار شد و هیات اعزامی، ضمن حضور در نمایشگاه از چند واحد تولیدی در سطح استان نیز بازدید کردند.

عناوین برگزیده