تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۵۱۴۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید معاون وزیر صمت بر رویکرد علمی بخش صنعت

می متالز - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت توجه بیش از پیش به رویکرد علمی و فناوری در بخش صنعت و معدن تاکید کرد.
تاکید معاون وزیر صمت بر رویکرد علمی بخش صنعت

به گزارش می متالز، برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در مراسم معرفی رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید با کارهای اساسی و زیربنایی و طرحهای علمی و بنیادهای مستکم فناورانه، دانشگاهها را به میدان بیاوریم.
وی گفت: در همین زمینه اجرای طرح بومی‌سازی ۲۰فناوری که بیشترین ارزآوری را داشته از طریق دانشمندان و متخصصان ایرانی در کشور آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه ایران در دنیا کشوری منحصر به‌فرد است، تصریح کرد: اگر از معادن، نفت و غیره بگذریم، باید به صراحت گفت که کشور با جمعیت جوان خود و دارا بودن نیروهای متخصص دارای منابع طبیعی بی‌نظیر است و ایران در رابطه با منابع انسانی رتبه سوم دنیا را دارد.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به قابلیتهای اقتصادی آذربایجان شرقی گفت: این استان جایگاه ویژه ای در صنعت و معدن کشور دارد.
وی افزود: آذربایجان شرقی در رابطه با م صنعت و معدن یک استان خوب و قابل اتکاست و می‌تواند الگویی مناسب برای سایر استانها باشد.
در این مراسم از خدمات 5ساله «حسین نجاتی» در سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی قدردانی و «حبیب امین زاده» به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

عناوین برگزیده