تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۵۲۹۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل دفتر وزارتی صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

فعالیت دفاتر تخصصی با هدف رصد و نظارت رشته های تخصصی

می متالز - مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تشکیل دفاتر تخصصی در معاونت صنایع گفت: دفاتر تخصصی با هدف رصد و نظارت بر فعالیت رشته های تخصصی در کل کشور دایر شده اند.
فعالیت دفاتر تخصصی با هدف رصد و نظارت رشته های تخصصی

به گزارش می متالز، افشار فتح الهی، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت امور صنایع که صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور مجلس و معاون حقوقی، مجلس و استان ها، ریس مرکز حراست وزارت صمت و مدیران کل ستادی معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد با اعلام این خبر گفت: صنعت خودرو نخستین صنعتی بود که تحریم ها آن راهدف گرفت. تامین تعهدات قبلی در صنعت خودرو و تامین قطعات برای ساخت خودرو های جدید و همچنین حفظ و افرایش اشتغال کار بسیار سختی است امامقیمی ثابت کرده است که مرد روزهای سخت است.
او با اشاره به فعالیت های معاونت صنایع به عنوان یکی از معاونت های تخصصی در وزارت صنعت توضیح داد: درصد بسیار زیادی از تولید و صنعت در این معاونت خلاصه می شود و حضور دفاتر تحصصی اثر مستقیم در این حوزه دارد.
فتح اللهی با اشاره به همکاری و تعامل این معاونت با دیگر معاونت هاو بخش ها از تکالیف است گفت: مشارکت با تشکل های بخش خصوصی و همچنین تعامل با دیگر دستگاه ها که به نوعی در امر صنعت دخیل هستند همچون محیط زیست، سازمان امور مالیاتی، وزارت نیرو می تواند در صنعت اثرگذار و کارگشا باشد
مدیر کل دفتر وزارتی به تحقق شعار تعمیق و توسعه ساخت داخل در وزارت صنعت اشاره کرد و گفت: دفاتر تخصصی با ارائه اطلاعات مفید می توانند در این حوزه اعلام نظر کنند.

عناوین برگزیده