تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۵۱۴
کد خبر: ۵۴۸۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

شرایط شرکت در نمایشگاه سنگ چین اعلام شد

می متالز - یک کارشناس نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین اعلام کرد: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا برگزاری این رویداد بزرگ صنعت سنگ علاقمندان به شرکت در نمایشگاه سنگ شویتو چین نهایتا تا دو هفته آینده مدارک خود جهت حضور در این نمایشگاه را ارسال کنند.
شرایط شرکت در نمایشگاه سنگ چین اعلام شد

نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین از فرصت‌های بی‌نظیر برای مذاکره رو در رو با فعالان و تجار سنگ ساختمانی چین و همچنین دیگر کشورها است که با ۱۲۰۰۰۰ بازدید‌کننده از کشور‌های چین، ایتالیا، برزیل، ترکیه، پرتغال، اسپانیا و هند به عنوان یکی از رویدادهای مورد توجه صادرکنندگان کوپ سنگ ساختمانی محسوب می‌شود، کارشناس نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین اعلام کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی برای گسترش صادرات سنگ کشور در دوران پساتحریم از ۱۷ تا ۲۰ آبان شویتو چین برگزار می‌شود و با توجه به زمان اندک باقیمانده تا برگزاری این رویداد بزرگ صنعت سنگ علاقمندان به شرکت در نمایشگاه سنگ شویتو چین نهایتا تا دو هفته آینده مدارک خود جهت حضور در این نمایشگاه را ارسال کنند تا بتوانند از فرصت صادراتی و بستر مناسب این نمایشگاه نهایت بهره‌وری را داشته باشند.

محمد اسپیروز کارشناس نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین و نمایشگاه‌های خارج از کشور با اشاره به حضور بیش از ۲۰ غرفه دار ایرانی در این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است برای صادرکنندگان سنگ خام کشور که بتوانند با مشارکت در این رویداد زمینه صادرات موفق خود را فراهم آورند زیرا چین از بزرگترین و اصلی‌ترین بازارهای هدف ما جهت صادرات سنگ خام است و حضور در این نمایشگاه فرصت مغتنمی را در اختیار مشارکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد صادرات سنگ خام کشور به چین است یادآور شد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و با حضور ۸۶۲ مشارکت‌کننده از کشورهای مطرح در زمینه سنگ شامل چین، ایتالیا، برزیل، ترکیه، یونان، هندوستان، مصر، امارات و روسیه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهر شویتو با بیش از ۱۲۰۰ مرکز تجارت و ۱۰۰۰۰ کارخانه سنگ ساختمانی، ۶۰ درصد صادرات سنگ چین و پانزده درصد صادرات سنگ جهانی را به خود اختصاص داده است، این شهر با قرار گرفتن در قلب مثلث تولید سنگ چین از پر طرفدارترین مناطق تجاری برای صادرکنندگان سنگ خام ایران به شمار می‌آید.

به گفته این فعال صنع نمایشگاهی کشور، نمایشگاه سنگ شویتو هر ساله میزبان غرفه داران ایرانی بوده است و امسال هم با حضور بیش از ۲۰ غرفه دار ایرانی از جمله بازرگانی پورمحسنی، شرکت پرفیمان، مجتمع سنگ صلصالی، شرکت مهکام سنگ پارس، شرکت رزمرمریت سپاهان، بازرگانی مقیمی، بازرگانی متکو، شرکت تالار سنگ ایران، بازرگانی فتحعلی، شرکت فراسو می‌تواند از موفق‌ترین رویدادهای بین‌المللی حوزه سنگ برای شرکت‌های ایرانی باشد.

کارشناس نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین تاکید کرد: با توجه به فرصت زمانی اندک و فضای باقی مانده محدود، متقاضیان به صادرات سنگ خام باید هر چه سریع تر نسبت به رزرو غرفه در این رقابت بین‌المللی اقدام کنند.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص این نمایشگاه، ثبت نام و ارسال رزومه می‌توانند تا دو هفته آینده با تلفن‌های۰۹۱۲۹۴۷۹۲۶۵و ۰۳۱۳۲۶۱۲۵۵۷تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت اینترنتی www. isfahanfair. com یا پست الکترونیک espirouz@isfahanfair. com و آدرس تلگرامی https: //t. me/constructionevents در جریان اخبار و اطلاعات این نمایشگاه قرار گیرند.

عناوین برگزیده