تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۳
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۵۵۰۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
از سوی معاونان جدید؛

برنامه‌های خرید و فروش ذوب‌ آهن اصفهان اعلام شد

می متالز - در جلسه‌ای با حضور منصور یزدی‌زاده مدیرعامل و جمعی از مسوولان ذوب‌آهن، ضمن قدردانی از زحمات نعمت‌الله محسنی معاون سابق بازرگانی شرکت، محمدجعفر صالحی به‌عنوان معاون خرید و بهزاد کرمی به‌عنوان معاون بازاریابی و فروش ذوب‌آهن اصفهان منصوب شدند. همچنین نعمت‌الله محسنی به‌عنوان عضو موظف هیات‌مدیره پویش بازرگان منصوب شد.
برنامه‌های خرید و فروش ذوب‌ آهن اصفهان اعلام شد

به گزارش می متالز، پیش از این معاونت بازرگانی ذوب آهن با تلفیق معاونت‌های خرید و بازاریابی و فروش شکل گرفت که با انتصابات مذکور، این دو معاونت مجدداً ایجاد شدند.

در این جلسه تودیع و معارفه، بهزاد کرمی معاون بازاریابی و فروش شرکت گفت: امیدوارم با همدلی و هم افزایی همکاران در حوزه بازاریابی و فروش بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: با وجود اینکه قیمت‌های جهانی نزولی است، ان‌شاالله با راهکارها به ویژه برای کاهش قیمت تمام شده محصول،  بتوانیم سود آوری شرکت را افزایش دهیم. 

محمد جعفر صالحی نیز اظهار داشت: تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت به‌ویژه در شرایط جنگ اقتصادی فعلی و تحریم های دشمن سخت است اما با وحدت و همکاری نهایت تلاش را به کار می‌گیریم.

معاون خرید شرکت  تصریح کرد: حوزه تامین و تدارک ذوب آهن در این شرایط فعلی بسیار حساس است و از اینکه اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به بنده سپردند تشکر و قدردانی می‌کنم. از محسنی و زحمات وی در معاونت بازرگانی و کمیسیون معاملات نیز سپاس‌گزارم.

وی بیان کرد: توسعه سیستم ERP و به کارگیری کامل آن، در راستای کاهش مصرف کاغذ بسیار موثر است و در این حوزه به‌دلیل حجم کار، بارگذاری تمام اطلاعات در سیستم بسیار ضروری است.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم پروانه بهره‌برداری معدن را به‌عنوان یک وثیقه در اختیار بگیریم امکان تامین از طریق معادن کوچک مقیاس فراهم می‌شود.

همچنین نعمت‌اله محسنی گفت: از همکاران در معاونت بازرگانی، سایر معاونت‌ها و مدیران شرکت برای همراهی و همکاری در این مدت تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بین معاونت‌های خرید و فروش با وجود فاصله مکانی، همدلی و همکاری بسیار خوبی فراهم بود.

بهزاد کرمی معاون جدید فروش شرکت دارای مدرک کارشناسی ارشد دررشته مدیریت بازرگانی است و از سال 1375 در ذوب آهن اصفهان مشغول به کار شد. وی در سمت هایی همچون مدیر فروش خارجی، معاون مدیر فروش خارجی و کارشناس ارشد فروش خارجی ذوب آهن اصفهان فعالیت کرده است.

محمد جعفر صالحی معاون جدید خرید شرکت، دارای مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی است و از سال 1374 در ذوب‌آهن اصفهان مشغول به کار شد. وی در سمت‌هایی همچون مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب‌آهن، مدیر خرید مواد اولیه و انرژی، معاون خرید مواد اولیه و انرژی، کارشناس ارشد حوزه خرید، مدیرعامل شرکت ICS، سرپرست اداره پشتیبانی و ترخیص کالا، سرپرست اداره مواد فلزی و کارشناس اداره اعتبارات اسنادی فعالیت کرده است.

عناوین برگزیده