تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۵۵۶۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌ های وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

اجرای هفت محور کلی با ۳۵ برنامه راهبردی در دستور کار این وزارت

می متالز - معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌ های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای هفت محور کلی را با ۳۵ برنامه راهبردی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده در دستور کار قرار داده است.
اجرای هفت محور کلی با ۳۵ برنامه راهبردی در دستور کار این وزارت

به گزارش می متالز، شریف حسینی اظهار کرد: با تقسیم سازمان‌های صمت استان‌ها به ۱۰ منطقه، برای هر منطقه یک دبیر انتخاب خواهد شد و روسای صمت استان‌ها در هر منطقه در جلسات مشترک با معاونین وزیر مسایل و مشکلات منطقه را بررسی می‌کنند و اقدامات مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش‌های سراسری با حضور همه استان‌ها فضای مناسبی را برای تعامل بین مدیران ستادی و استانی ایجاد می‌کند و برای تسریع در پیگیری امور و رسیدگی به مشکلات استان‌ها این تقسیم‌بندی لازم خواهد بود.

معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای هفت محور کلی را با ۳۵ برنامه راهبردی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده در دستور کار قرار داده و تحقق این برنامه در گرو هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر همه سازمان‌ های صمت استانی است.

حسینی گفت: بدون شک در شرایط فعلی نیازمند مدیرانی با عزم جدی و اراده جهادی هستیم تا بتوانیم از این شرایط به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

عناوین برگزیده