تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۳۷
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۵۶۱۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اعلام کرد:

رتبه چهارم استان ایلام در دریافت ارز از صندوق توسعه ملی

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: استان ایلام در تامین ارز از صندوق توسعه ملی برای حوزه صنعت در رتبه چهارم کشور قرار دارد.
رتبه چهارم استان ایلام در دریافت ارز از صندوق توسعه ملی

به گزارش می متالز، یاراله نصیری با بیان این مطلب، افزود: یک و هفت دهم میلیارد دلار از سوی صندوق توسعه ملی به حوزه صنعت استان ایلام تخصیص یافته که این رقم در حال پرداخت است.

او تصریح کرد: بیشتر تسهیلات ارزی اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی به حوزه صنعت استان ایلام برای طرح های متوسط و بزرگ در حوزه پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: متقاضیان تسهیلات ریالی نیز از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری، می توانند درخواست خود را برای تامین سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی و تکمیل طرح های در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد از طریق سامانه بهین یاب ثبت کنند.

نصیری گفت: درخواست های ثبت شده از سوی متقاضیان پس از بررسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

او در پایان بیان کرد: از این محل تاکنون ۲۰ واحد به مبلغ ۶۹۴ میلیارد ریال به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات ارجاع شده است.

عناوین برگزیده