تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۲
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۵۶۸۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گمرک همدان به گمرک اصلی غرب کشور تبدیل شود

می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: گمرک همدان به گمرک اصلی غرب کشور به منظورترخیص کالاهای نمایشگاهی تبدیل شود.
گمرک همدان به گمرک اصلی غرب کشور تبدیل شود

به گزارش می متالز، ظهر امروز حمید گلی‌پور؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با مرتضی نجفی مقدم؛ مدیر کل گمرک استان پیرامون همکاری دو جانبه دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در این مراسم با اشاره برگزاری نمایشگاه‌های خارجی و بین‌المللی اظهار کرد: همکاری گمرک در این زمینه ضروری است.

حمید گلی‌پور تسهیل هر چه بیشتر امور گمرکی را به منظور حضور تولیدکنندگان و بازرگانان در نمایشگاه‌ها مهم خواند و گفت: برپایی دفتر این شرکت در کشور عراق گام نخست تبدیل استان همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور و حضور در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی تبدیل گمرک همدان به عنوان گمرک اصلی غرب کشور به منظور ترخیص کالاهای نمایشگاهی را مهم دانست و خواستار توجه به آن شد.

مدیرکل گمرک استان همدان نیز اخذ تمام مجوزهای لازم و طی مراحل قانونی را توسط برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی ضروری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این امور را به حداقل برساند.

مرتضی نجفی‌مقدم با بیان اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی نمایشگاه‌ها بسیار  است گفت: مطمئناً گمرک استان در کنار مجموعه نمایشگاهی همدان خواهد بود تا این مجموعه ظرفیت خود را بشناساند.

عناوین برگزیده