تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۵۷۰۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

بررسی و پیگیری روند تخصیص اعتبارات پروژه فولاد چابهار توسط استاندار سیستان و بلوچستان

می متالز - استاندار سیستان و بلوچستان طی نشستی با معاون اعتبارات بانک صنعت و معدن روند تخصیص اعتبارات پروژه فولاد چابهار را پیگیری و بررسی کرد.
بررسی و پیگیری روند تخصیص اعتبارات پروژه فولاد چابهار توسط استاندار سیستان و بلوچستان

 

به گزارش می متالز، احمدعلی موهبتی، استاندار روز چهارشنبه در این نشست گفت: با توجه به نظر موافق صندوق توسعه ملی در خصوص حل مشکل تسهیلات ارزی طرح سرمایه گذاری فولاد چابهار، خواستار تسریع در انجام اقدامات هستیم.

موهبتی با بیان اینکه تاخیر در تخصیص تسهیلات، نه تنها موجب وارد آمدن خسارت مادی به هشت هزار سهامدار طرح مزبور می شود، بلکه باعث کاهش انگیزه و ناامیدی سرمایه گذاران و اثر منفی بر روند سرمایه گذاری در استان نیز خواهد شد.

پاک طینت، معاون اعتبارات بانک صنعت و معدن نیز با بیان علت تاخیر، بر پیگیری موضوع تخصیص اعتبارات ارزی از بانک مرکزی و صندوق از حوزه تحت مسوولیت، قول مساعد داد. گفتنی است؛ در این دیدار که عسکری، عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن و احسانفر، نماینده سهامداران و سرمایه گذاران پروژه فولاد چابهار حضور داشتند، مقرر شد؛ طی نامه های جداگانه در قالب موافقت بانک به صندوق توسعه ملی برای تخصیص ارزی اعتبار گشایش شده به پروژه به صورت یورو؛ و موافقت با درخواست تخصیص سود سپرده منابع بلوکه شده آورده سهامداران فولاد مکران نزد بانک صنعت و معدن؛ اعلام شود.

عناوین برگزیده