تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۷
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۵۸۵۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کاظمی بابا حیدر:

"قانون تجارت" از دستاوردهای سه دوره متوالی مجلس است

می متالز - عضو فراکسیون امید مجلس گفت: لایحه قانون تجارت در نهایت در مجلس دهم به تصویب رسیده است، که این را هم می‌توان یکی از نقاط مثبت این دوره مجلس دانست.
"قانون تجارت" از دستاوردهای سه دوره متوالی مجلس است

به گزارش می متالز، علی کاظمی بابا حیدر، به تصویب قانون لایحه تجارت و مزایای آن در اقتصاد کشور اشاره و اظهار داشت: در این 12 سال اخیر مجلس شورای اسلامی کارهای کارشناسی زیادی روی این لایحه در کمیسیون‌های مختلف انجام داده است.

وی در ادامه افزود: این لایحه در نهایت در مجلس دهم به تصویب رسیده است که این را هم می‌توان یکی از نقاط مثبت این دوره مجلس دانست.

 

تصویب لایحه قانون تجارت، حوزه اقتصادی را ساماندهی می‌کند

نماینده مردم اردل و فارسان تصریح کرد: تصویب لایحه قانون تجارت، حوزه اقتصادی را ساماندهی می‌کند و از این رو می‌توان آن را برای هرچه بهتر شدن رونق اقتصادی مفید دانست؛ بنابراین اگر نمایندگان به این قانون رای مثبت داده‌اند؛ قطعا برای رفع موانع اقتصادی تجار، بازاریان، و ... است.

 

لایحه قانون تجارت سال‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به انتقاد برخی‌ها از تسریع در تصویب این لایحه، اظهار کرد: عده‌ای از به تصویب رساندن این قانون انتقاد می‌کنند و دلیل آنها نیز تسریع در تصویب این لایحه است؛ اما باید به این عزیزان گفت، که این لایحه ساعت‌ها، ماها و سال‌ها در کمیسیون‌های مختلف با حضور کارشناسان اقتصادی و حقوقی مورد بحث و بررسی واقع قرار گرفته است.

 

قانون لایحه تجارت برای برون رفت از مشکلات اقتصادی  مناسب خواهد بود

کاظمی باباحیدر تاکید کرد: بنابراین وقتی که در این چند سال اخیر با نظریات کارشناسان خبره از جمله کارشناسان مرکز پژوهشها به آن رسیدگی شده است، قطعا یک لایحه مناسب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی خواهد بود.

عناوین برگزیده