تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۶۱۲۹۷

شروع عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل - میانه از مهرماه

می متالز - استاندار اردبیل گفت: با توجه به تأمین اعتبار به موقع، راه آهن اردبیل - میانه از پیشرفت خوبی برخوردار است که عملیات زیرسازی قطعه شماره ۴ به اتمام رسیده است و از اول مهر ماه برای عملیات روسازی و ریل گذاری آماده می‌شود.
شروع عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل - میانه از مهرماه

به گزارش می متالز، استاندار اردبیل گفت: با همت و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امسال حدود ۶۰ کیلومتر به بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود.

اکبر بهنام‌جو بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی استان با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در طول سالیان نقش اساسی در توسعه زیرساخت‌های استان داشته است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه راه‌ها در پیشرفت و آبادانی استان، با همت و همکاری قرارگاه سازندگی امسال حدود ۶۰ کیلومتر به بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی ۳ سال آینده بزرگراه‌های استان مجموعا به ۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار به موقع، راه آهن اردبیل- میانه از پیشرفت خوبی برخوردار است که عملیات زیرسازی قطعه شماره ۴ به اتمام رسیده است و از اول مهر ماه برای عملیات روسازی و ریل گذاری آماده می‌شود.

مرحله عملیاتی بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی

استاندار اردبیل گفت: مرحله طراحی پروژه بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی در اردبیل رو به اتمام است و به زودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

منبع: شهر خوان
عناوین برگزیده