تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۳
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۶۲۰۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ورود تدپیکس به کانال ۳۰۸ هزار واحدی

شاخص بورس تهران امروز با کاهش به کار خود پایان داد و عدد ۳۰۸ هزار و ۹۷۸ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۸۶ هزار و ۷۷۵ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۳ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۳۲ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۳۹۱۷ واحد را نمایش داد.
ورود تدپیکس به کانال ۳۰۸ هزار واحدی

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۲۹۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۶۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۲۸۵ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "کویر"، "سفار" و "نمرینو" به ترتیب با ۱۳، ۶.۴ و ۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "فارس"، "فولاد" و "شتران" به ترتیب با ۶۳۷، ۴۱۹ و ۳۵۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "ونوین"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و مواد فرآورده های نفتی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تدپکیس امروز اصلاح کم سابقه ای را تجربه کرد. بر اساس نظر کارشناسان بازار سرمایه، هیچ کدام از متغیرهای بنیادی داخلی، بازار های جهانی و روابط سیاسی در عرصه بین الملل سیگنال منفی به بورس تهران ارسال نکرده اند و بنابراین افزایش عرضه در بورس تهران ناشی از رفتار هیجانی است.

عناوین برگزیده