تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۲۱۳۹
کد خبر: ۶۲۰۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان برگزار شد

می متالز - جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) با معرفی حامد اصل روستا به عنوان مدیر عامل جدید این مجموعه برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان برگزار شد

به گزارش می متالز، در جلسه تودیع و معارفه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷، که با حضور آقای دکتر سدیدی مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و اعضاء هیئت مدیره شرکت سیدکو تشکیل شد.

در ابتدای جلسه دکتر سدیدی از زحمات مهندس مرتضی داداش در طول دوران تصدی در  شرکت سیدکو تقدیر نمود و ضمن خوش آمد گویی به آقای دکتر حامد اصل روستا، ایشان  به عنوان مدیرعامل شرکت سیدکو معرفی گردید.

وی در ادامه صحبت های خود مدیریت را عرصه خدمت و امانت داری دانست و این تغییر را در راستای تجدید قوا، جوانگرایی هوشمندانه و تلاش مضاعف در سال رونق تولید دانست. 

مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی مطالبه این گروه از مدیران منصوب را حرکت در راستای ارتقا توان تولید و افزایش قدرت رقابت در بنگاه ها دانست و به ترویج دانش محوری، پاکدستی و شفافیت تاکید نمود.

حامد اصل روستا  دانش آموخته عمران از دانشگاه شریف، قریب به بیست سال سابقه فعالیت موثردر صنعت سیمان را در کارنامه خود دارد.

عناوین برگزیده