تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۶۷۶۶۱
مدیر اجرایی UIC عنوان کرد:

پیام کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده

می متالز - مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه های آینده در تهران مدیر اجرایی UIC گفت: ایستگاه راه آهن فقط یک هاب حمل‌ونقل نیست، بلکه محلی برای تعاملات شهروندان است که اگر مورد غفلت قرار گیرد به بحران و معضلی در آینده تبدیل می‌شود.
پیام کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده

به گزارش می متالز، «فرانسوا داون» مدیر اجرایی اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن در مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس «ایستگاه‌های آینده» ضمن تشکر از مدیر عامل و دست‌اندرکاران برگزاری این کنفرانس در تهران، اظهار داشت: برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده در ایران یک پیروزی بزرگ برایUIC  است و شاهد یک ساماندهی بی‌نظیر و یک اقدام موفق بودیم.

وی افزود: باید از فرصت‌های این چنین برای توسعه روابط و تبادل تجربه و اشتراکات استفاده شود.

مدیراجرایی UIC بیان داشت: در این کنفرانس شیوه تحولات در ایستگاه‌های اینده،‌ مبحث ارزش افزوده و چالش‌ها، کمک به یافتن راه‌ حل‌های جدید، روش‌های طراحی ایستگاه‌های جدید و دیجیتالی شدن ایستگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

داون در تشریح پیام کلیدی هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه‌های آینده گقت: ایستگاه راه آهن فقط  یک هاب حمل‌ونقل نیست، بلکه محلی برای تعاملات شهروندان است که اگر مورد غفلت قرار گیرد به بحران و معضلی در آینده تبدیل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: ما به دنبال میزبان بعدی هستیم و نکته مورد نظر ما «نوآوری» و پاسخگویی به نیازهای مشتریان با هوشمندانه‌ترین روش ممکن است.

عناوین برگزیده