تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۶۸۹۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واحدهای تعطیل استان قزوین دارای فناوری فرسوده و مدیران فاقد انگیزه هستند

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با اشاره به تعطیلی تعدادی از واحدهای استان قزوین، گفت: این واحدهای تولیدی یا دارای فناوری فرسوده یا مدیران فاقد انگیزه برای ادامه کار هستند.
واحدهای تعطیل استان قزوین دارای فناوری فرسوده و مدیران فاقد انگیزه هستند

به گزارش می متالز، سعید نبیل گفت: با رایزنی صورت گرفته به دنبال نوسازی تجهیزات این کارخانجات یا جایگزینی سرمایه‌گذاران جدید در آنها هستیم.
 
این مقام مسوول در وزارت صمت، اضافه کرد: احیای واحدهای تولیدی و حفظ وضع موجود نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان است که باید نقش خود را به خوبی ایفا کرده و شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کنند.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷ فقره تسهیلات این بخش در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری استان پرداخت شده است.
 
وی گفت: همچنین ۲۳۵ درخواست در سامانه "بهین باب" ثبت شده که از این میان ۲۱ فقره تسهیلات معادل ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
 
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد و شهر صنعتی البرز به عنوان نخستین شهر صنعتی کشور در ۱۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

عناوین برگزیده