تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۷۰۳۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نسخه مطهری برای قطع یارانه ثروتمندان؛ یارانه به نیازمندان پرداخت شود

می متالز - عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از اقشار توانمند، روش بسیار سخت و دشواری است، اما می توان اقشاری که مسلما نیازمند دریافت یارانه هستند را شناسایی کرده و به آن ها پرداخت کرد.
نسخه مطهری برای قطع یارانه ثروتمندان؛ یارانه به نیازمندان پرداخت شود

به گزارش می متالز، علی مطهری، با اشاره به انتقادات صورت گرفته درباره روند واریز یارانه معیشتی به حساب خانوارها، گفت: پیامک هایی درباره عدم واریز یارانه معیشتی دریافت کرده ایم.

واریز یارانه نقدی باید از دهک های پایین جامعه آغاز شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مکانیزم دولت برای شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از توانمند، ادامه داد: در بحث اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از ابتدا معتقد بودم که واریز یارانه نقدی باید از دهک های پایین جامعه آغاز شود.

وی ادامه داد: به نظر من یارانه نقدی باید به افراد نیازمند از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان سازمان بهزیستی، معلولان و زنان سرپرست خانوار پرداخت شود و بقیه افراد جامعه هم اگر خواستار دریافت یارانه هستند، درخواست داده تا این موضوع بررسی شود، تا در صورت احراز شروط لازم، به آن ها نیز پرداخت شود.

شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از اقشار توانمند، دشوار است

مطهری گفت: شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از اقشار توانمند، روش بسیار سخت و دشواری است، اما می توان اقشاری که مسلما نیازمند دریافت یارانه هستند را شناسایی کرده و به آن ها پرداخت کرد.

عناوین برگزیده