تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۷۴۰۱۳
سرویس خبر : محیط زیست
کولیوند:

همه دستگاه‌های مسوول باید برای رفع مشکلات آبگرفتگی اهواز تلاش کنند/ شبکه دفع آب‌های سطحی اجرائی شود

می متالز - رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: همه دستگاه‌های مسوول از وزارت کشور تا شهرداری‌ها باید برای مشکلات آبگرفتگی اهواز تلاش کنند.
همه دستگاه‌های مسوول باید برای رفع مشکلات آبگرفتگی اهواز تلاش کنند/ شبکه دفع آب‌های سطحی اجرائی شود

به گزارش می متالز، محمد جواد کولیوند، در خصوص آبگرفتگی شهر اهواز، اظهار داشت: معاونت عمرانی وزارت کشور با جدیت این موضوع را پیگیری کند و وزارت راه و شهرسازی نیز باید توجه ویژه‌ای به شرایط آبگرفتگی در اهواز داشته باشد، وزارت صمت نیز نباید نسبت به اتفاقاتی که در اهواز رخ داده بی‌توجه باشد.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتفاقاتی که رخ داده مردم را در عسر و حرج قرار داده و این حق مردم نیست که در چنین شرایطی قرار گیرند.

وی افزود: در شرایط کنونی نزولات آسمانی در اهواز تبدیل به آب‌های سطحی شده اما جذب نمی‌شود و همین وضعیت شرایط را سخت می‌کند.

کولیوند ادامه داد: معاونت عمرانی وزارت کشور در خصوص بودجه حل چنین مشکلاتی باید اهتمام جدی داشته باشد و وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و شورای شهر اهواز نیز باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش ویژه داشته باشند.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های جهادی گله‌مندی‌های خود را به ما منتقل کرده‌اند و باید استاندار، معاون عمران وزیر کشور و جناب آقای رحمانی فضلی وزیر کشور به سرعت مشکلات را پیگیری و حل کنند.

کولیوند اظهار داشت: شبکه دفع آب‌های سطحی اجرائی نشده و این مشکلات به وجود آمده و لازم است هر چه سریعتر باید این شبکه اجرائی شود تا دیگر چنین مشکلاتی را شاهد نباشیم.

عناوین برگزیده