تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۷
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۷۵۰۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه بلوک ۶.۲۹ درصدی سهم بورسی و دارای صف خرید به بیش از قیمت تابلو

می متالز - سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان درصدد عرضه بلوک ۶.۲۹ درصدی سهام مسدود شده شرکت بورسی دارای صف خرید به بیش از قیمت تابلو بر آمد.
عرضه بلوک ۶.۲۹ درصدی سهم بورسی و دارای صف خرید به بیش از قیمت تابلو

به گزارش می متالز، شرکت تکنوتار که در جریان معاملات روز گذشته با رشد 4.5 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده با فروش بلوک ۶.۲۹ درصدی سهام مسدود شده متعلق به سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان مواجه شده که بطور یکجا و نقد در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۱۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۷۴ سهم در نماد "تکنو" روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه از طریق کارگزاری بانک پاسارگاد به فروش برسد. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۹۱۴۸ ریال و قیمت پایه کل ۱۴.۱ میلیارد تومان تعیین شده درحالی که این سهم با قیمت فعلی 8901 ریال بر روی تابلو معامله می شود و قیمت پایه فروش بیش از قیمت تابلو ارزش گذاری شده است.

همچنین کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید در سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً یا بصورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط (به مدت حداقل دو ماه از تاریخ عرضه) از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به شرکت بورس تهران تحویل دهند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده