تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۵۷
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۷۸۲۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت شد

می متالز - مسوول دبیرخانه تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال جاری به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شد.
۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت شد

به گزارش می متالز، «عادل لهراسبی» افزود: این میزان تسهیلات در بازه زمانی ۹ ماه اخیر به متقاضیان ۱۸۸ واحد صنعتی و کشاورزی با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۴۷ تولیدکننده برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهیمن‌یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ثبت نام کردند که مجموع تقاضای این تولیدکنندگان، هفت هزار میلیارد ریال است که تا کنون ۱۸۸ مورد تسهیلات دریافت کرده‌اند.

مسوول دبیرخانه تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: ۱۶۶ واحد تولیدی نیز برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به میزان پنج هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در این استان ثبت‌نام کردند که تا کنون ۸۳۰ میلیارد ریال به ۱۴ واحد پرداخت شده‌ است.

لهراسبی اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط و فعالان بخش صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان پرسشنامه های تکمیلی را کامل کنند.

۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولید کوچک، متوسط و بزرگ و ۵۳۲ واحد معدنی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت و دومین قطب صنایع مادر تخصصی در کشور مطرح است.

عناوین برگزیده