تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۷۸۳۷۲
سرویس خبر : انرژی
وزیر نفت:

راه سردار سلیمانی راه درستی بود، همه باید از او تبعیت کنیم

می متالز - وزیر نفت راه سردار سلیمانی را درست دانست و گفت: ملت ایران سردار بزرگی را از دست داد، او شمشیر بُران ملت ایران بر فرق دشمنان بود و تا وقتی که سردار سلیمانی بود ما راحت می‌خوابیدیم.
راه سردار سلیمانی راه درستی بود، همه باید از او تبعیت کنیم

به گزارش می متالز، بیژن زنگنه از دست دادن سردار سلیمانی را یک خسران بزرگ دانست و با بیان اینکه سردار سلیمانی از معدود بازماندگان سرداران و سربازان فداکار و بی‌ادعای دوران دفاع مقدس بود، افزود: من هر وقت ایشان را می‌دیدم او را سردار بزرگ و عزیز صدا می‌زدم، زیرا از صمیم قلب او را سردار ملت ایران می‌دانستم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی عنصری متعلق به همه ملت ایران بود، گفت: او کسی بود که همه وجود و زندگی‌اش را برای سربلندی ایران و دفع دشمنان تکفیری، داعش، متجاوزان آمریکایی به منطقه و اقدام‌کنندگان علیه امنیت ملی و مردم ما گذاشته بود.

وزیر نفت با بیان اینکه سردار سلیمانی از زندگی‌اش گذشته بود و به همین علت انسانی بزرگ و مجاهدی عزیز بود، گفت: برای او بهشت کم است؛ بزرگ‌ترین پاداش رضایت و رضوان من‌الله است که اکبر از بهشت است و خداوند ان‌شاءالله رضوانش را به او هدیه کند.

زنگنه با ابراز تاسف از اینکه برای ما خسرانی بزرگ است که دیگر او را نمی‌توانیم ببینیم، صدایش را بشنویم و با او دمخور شویم، افزود: ملت ایران امروز سردار بزرگی را از دست داد. او شمشیر بُران ملت ایران بر فرق دشمنان بود و تا وقتی که سردار سلیمانی بود ما راحت می‌خوابیدیم.

وی با تاکید بر اینکه باید راه این سردار بزرگ ادامه یابد، گفت: دشمنان امروز به ما ضربه زدند و به همین علت شادی می‌کنند، اما این شادی طولانی نخواهد بود.

وزیر نفت تاکید کرد: سردار سلیمانی، نماد ایستادگی، مقاومت و مبارزه با تحجر و نماد مبارزه با تکفیری‌ها و داعش و متجاوزان بود.

زنگنه، شهید سلیمانی را از مصادیق بارز آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» دانست و گفت: وقتی آدم با حاج قاسم صحبت می‌کرد مثل این بود که با یک سرباز ساده صحبت می‌کند و او تا به این حد تواضع و فروتنی داشت، اما برای دشمنان اشداء علی الکفار بود و به همین دلیل هم غیظ و عصبانیت آنها را علیه خود برانگیخت.

وی ترور سردار سلیمانی را دشمنی با ملت ایران دانست و افزود: ما باید بدانیم چنین انسان‌هایی بسیار باارزش‌اند و راه آنها راه درستی است و همه باید از او تبعیت کنیم.

وزیر نفت، حاج قاسم را محبوب‌ترین چهره نظامی در کشور و بین قشرهای مختلف دانست و با تسلیت و تبریک شهادت این سردار بزرگوار به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ ایشان و سلسله شریفه و طیبه ایثارگران گفت: حاج قاسم از مصادیق وجه رب بود و ان‌شاءالله ماندگار و باقی است.

عناوین برگزیده