تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۴۰
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۷۹۲۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رئیس جمهور در بدو ورود به اردبیل:‌ به دنبال تحقق وعده‌هایم ‌به مردم هستم‌/ تمام قول‌ها‌یم را ‌محقق می‌کنم

می متالز - رئیس‌جمهور گفت: پروژه‌های مهمی برای افتتاح در حوزه سد و کانال‌کشی و فرودگاه و در بخش صنعت و معدن نیز با دو کارخانه صنعتی که دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است را در این سفر در دستور کار داریم.
رئیس جمهور در بدو ورود به اردبیل:‌ به دنبال تحقق وعده‌هایم ‌به مردم هستم‌/ تمام قول‌ها‌یم را ‌محقق می‌کنم

به گزارش می متالز، حسن روحانی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه اردبیل پس از استقبال یگان تشریفات در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز پرستار و سالروز تولد حضرت زینب(س) اظهار داشت: برای سومین بار وارد اردبیل شدم و در این سفر پروژ‌ه‌های سفر قبلی را مورد بررسی قرار داده می‌شود.

وی بیان کرد: در این سفر پروژه‌هایی که باقی مانده و آن‌هایی که تکمیل شده و بودجه نیز اختصاص یافته مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای اتمام پروژه‌ها و پروژه‌هایی که مورد نظر است برنامه داریم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: پروژه‌های مهمی برای افتتاح در حوزه سد و کانال‌کشی و فرودگاه و در بخش صنعت و معدن نیز با دو کارخانه صنعتی که دو هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده ‌را در این سفر در دستور کار داریم.

روحانی افزود: افتتاح این طرح‌ها و طرح‌های بسیاری دیگر به صورت حضوری احداث می‌شود و مابقی نیز به صورت ویدئو کنفرانس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و قول‌هایی که برای امسال و سال آینده به مردم وعده می‌دهیم تحقق خواهد یافت.

وی بیان کرد: به دنبال تحقق وعده‌های داده شده به مردم هستیم و تمام سعی و تلاش خود را برای این مهم به کار خواهیم برد.

عناوین برگزیده