تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۴
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۸۱۱۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره ۹ ماهه؛

"کرماشا" به هر سهم ۱۴۱۵ ریال اختصاص داد

می متالز - شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۱۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۹۷ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۸ درصدی برخوردار است.
"کرماشا" به هر سهم ۱۴۱۵ ریال اختصاص داد

به گزارش می متالز، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با سرمایه ۳ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دوره یاد شده، مبلغ ۴ هزار و ۹۹۳ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۸ درصدی برخوردار است.

"کرماشا" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۹۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت موتوژن در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۳۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته، ۲ هزار و ۸۸۸ ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال اعلام کرده بود.

 

 

 

 

 

عناوین برگزیده