تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۳۹۷
کد خبر: ۸۱۵۹۹
در همایش محیط پاک دانشگاه تربیت مدرس‌ بررسی می‌شود:

ذوب یخچال‌های طبیعی ایران و تاثیر آن بر محیط زیست

می متالز - دومین همایش محیط پاک با رویکرد تاثیر مخرب ذوب یخچال­‌های طبیعی ایران بر محیط زیست در دو بخش سخنرانی و پنل تخصصی برگزار خواهد شد.
ذوب یخچال‌های طبیعی ایران و تاثیر آن بر محیط زیست

به گزارش می متالز، دومین همایش محیط پاک با رویکرد تخصصی ذوب یخچال‌های طبیعی ایران و تاثیر آن بر محیط زیست" به همت کانون سبزاندیشان دانشگاه تربیت مدرس، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس، کمپین هر دانشجو یک آبادگر، باشگاه کوهنوردی و ورزشهای کوهستانی آزادی آمل، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی ایران و انجمن ایرانی ژئومورفولوژی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

دومین همایش محیط پاک با رویکرد تاثیر مخرب ذوب یخچال­‌های طبیعی ایران بر محیط زیست در دو بخش سخنرانی و پنل تخصصی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش، بررسی همه جانبه معضل تاثیر گرمایش زمین بر یخچال­‌های طبیعی به‌عنوان منابع عظیم و غنی آب شیرین و اثر مخرب آن بر محیط زیست، به همراه ارائه یک راهکار کاربردی و عملی در جهت حفظ یخچال­‌های طبیعی کشور است.

در این نشست استادان، متخصصان و محققان در علوم مرتبط با این حوزه و نیز جامعه کوهنوردی و ورزش‌های کوهستانی از نگاه خود، مسئله را مورد واکاوی و بررسی قرار خواهند داد.

این همایش روز دوشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۴ در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس، در دو بخش سخنرانی استادن و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس و نشست تخصصی بررسی این معضل برگزار شود.

عناوین برگزیده