تاریخ: ۱۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۳۵
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۸۱۹۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پلیس و گمرک پایه های اقتصاد مقاومتی را مستحکم می کنند

می متالز - ناظر گمرکات هرمزگان گفت: پلیس و گمرک در انجام فعالیت های مربوطه یاری رسان همدیگر بوده و پایه های اقتصاد مقاومتی را مستحکم می کنند.
پلیس و گمرک پایه های اقتصاد مقاومتی را مستحکم می کنند

به گزارش می متالز، ابوالفضل اکبرپور شامگاه چهارشنبه در بازدیدجانشین فرمانده انتظامی از گمرک شهید رجایی بندرعباس افزود: گمرک در زمینه واردات و صادرات کالاهای سلامت محور و شکوفایی اقتصادی از طریق نظارت های سیستماتیک و دانش محور و پلیس نیز در زمینه برقراری امنیت اقتصادی و کنترل کالاهای مشکوک با یکدیگر فعالیت متقابل دارند.

وی بیان داشت: گمرک و پلیس سازمان های موثر در مبارزه با قاچاق هستند و هر دو بازوهای پرتوان نظام مقدّس در زمینه اقتصادی هستند که هرکدام فعالیت دیگری را تکمیل می کند.
ناظر گمرکات هرمزگان اظهارداشت: همکاری و همیاری دو نهاد پلیس و گمرک روز به روز در جامعه ملموس تر می‌شود. 
اکبرپور گفت: هدف اصلی گمرک در شرایط اقتصادی کنونی نیز کمک به فعالان اقتصادی و بازرگانان واقعی است.
وی همچنین ریل گذاری در مسیر توسعه اقتصادی از طریق حمایت از تولید داخلی را ازمهم ترین سیاست های گمرک در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برشمرد.
ناظرگمرکات هرمزگان ادامه داد: بدون شک گره مشکلات اقتصادی به دست تولید کنندگان داخلی باز می شود و وظیفه تمام ارگان ها از جمله گمرک، پلیس و دیگر سازمان های نظارتی در امر تجارت، کمک به تسهیل و روان سازی فعالیت های مربوط به تولید داخلی است.

پلیس و گمرک حلقه های مفقوده را تکمیل می کنند

جانشین فرمانده ناجا نیز در این بازدید با قدردانی از فعالیت‌های گمرک بیان کرد: پلیس و گمرک هدف و دغدغه های مشترک دارند و هرکدام فعالیت های دیگری را پوشش داده و حلقه‌های مفقوده را تکمیل می‌کند
سردار ایوب سلیمانی بر افزایش همدلی، همیاری و همکاری گمرک و پلیس تاکید کرد و بیان داشت: هیچ گونه اختلافی بین گمرک و پلیس وجود ندارد.
وی ادامه داد: پلیس به خاطر همکاری قابل ستایش گمرک در راستای مبارزه با قاچاق که فصل مشترک فعالیت‌های گمرک و پلیس است، از این نهاد قدردانی می‌کند.

عناوین برگزیده