تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۸۴۶۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گفت‌وگو با مدیرعامل کارگزاری فارابی پیگیری شد؛

اختلال تا چهارشنبه برطرف می‌شود!/ عرضه‌ اولیه امروز به کجا می‌رسد

می متالز - تلاش می‌شود مشکلات اختلال سامانه این کارگزاری تا روز چهارشنبه برطرف شود و تمام مسئولان این کارگزاری، از چنین موضوعی ابراز ناراحتی کرده و تمام سعی را برای جبران این اختلال به کار خواهند گرفت.
اختلال تا چهارشنبه برطرف می‌شود!/ عرضه‌ اولیه امروز به کجا می‌رسد

به گزارش می متالز، امروز تعدادی از مشتریان کارگزاری فارابی بابت اختلال سایت این کارگزاری در زمان عرضه اولیه گلایه داشتند. البته قبلا هم در زمان عرضه های اولیه، گلایه هایی در مورد اختلال سامانه معاملاتی این کارگزاری مطرح شده بود.

رحمان بابازاده مدیرعامل کارگزاری فارابی در خصوص اختلال امروز سایت این کارگزاری در زمان عرضه اولیه بیان کرد: قرار شده همکاران اختلال سیستم را رفع کنند، سهام عرضه اولیه نیز به نحوی برای مشتریان خریداری شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا مشکلات سیستم تا روز چهارشنبه که عرضه اولیه دیگری در راه است، مرتفع خواهد شد یا نه؟» گفت: طبیعتا مشکلات سیستم، مشکلاتی نیستند که با قاطعیت بتوان در مورد آن صحبت کرد. ما تلاش می کنیم مشکلات تا روز چهارشنبه برطرف شود.

مدیرعامل کارگزاری فارابی افزود: طبیعتا ما هم مثل مشتریان مان از این قضیه ناراحت هستیم و تلاش می شود مشکلات به نحو مقتضی برطرف شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده