تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۸۸۲۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

زمین در شرکت شهرک های صنعتی باید به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان تاکید کرد که زمین در شهرک های صنعتی تنها به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.
زمین در شرکت شهرک های صنعتی باید به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی در جلسه بررسی وضعیت شهرک های صنعتی استان کردستان گفت: نَفس درآمد زایی از فروش زمین باید از شرکت شهرک های صنعتی زدوده شود تا از این طریق زمین های موجود تنها به سرمایه گذاران واقعی و اشتغال آفرین واگذار گردد.

وی با بیان اینکه همه زحمات مدیران استانی در ایجاد شهرک های صنعتی برای آوردن صنایع واقعی به استان است، افزود: اعتماد بین دولت و بخش خصوصی نباید از بین برود واز هر طریق باید اعتماد بخش خصوصی جلب شود.

دره وزمی تاکید کرد: وقتی در شرکت شهرک ها، زمینی واگذار می شود باید نخست تمام زیرساخت های لازم شامل آب، برق، گاز و دیگر امکانات فراهم شود تا مایه سرخورده گی سرمایه گذاران نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در خصوص منطقه ویژه اقتصادی بانه نیز گفت: فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی آماده واگذاری است و از محل فروش ۳۵ هکتار فاز نخست می توان مابقی منطقه ویژه را تکمیل کرد.

دره وزمی افزود: لازم است برای تکمیل شرکت شهرک های صنعتی استان و اتمام منطقه ویژه اقتصادی بانه یک برنامه مشخص عملیاتی و اجرایی تدوین گردد.

عناوین برگزیده