تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۹۳۶۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون اول رئیس جمهور خبر داد:

تخصیص ۱۰۰ هزارمیلیارد تومان وام + بیمه بیکاران/ روش برخورد با متخلفین

می متالز - معاون اول رئیس جمهور با اعلام تخصیص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان وام و بیمه بیکاران گفت: از امروز به روش بایدها و نبایدهای حکومتی و اعمال جرایم و مجازات هایی با متخلفین برخورد خواهد شد.
تخصیص ۱۰۰ هزارمیلیارد تومان وام + بیمه بیکاران/ روش برخورد با متخلفین

به گزارش می متالز، اسحاق جهانگیری با اعلام اینکه در برابر عدم مسافرت 85 درصد مردم برخی استان ها، 15 درصد خطر کرونا را جدی نگرفتند و به سلامت خود و دیگران بی توجهی کردند، گفت: از امروز به روش بایدها و نبایدهای حکومتی و اعمال جرایم و مجازات هایی با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: درحالی فروشگاه ها و مراکز تأمین نیازهای مردم همچنان فعال و حتی 24 ساعته خدمت رسانی می کنند که در صورت نیاز و تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تعطیلی‌ها استمرار خواهد داشت اما مردم هم باید به درخواست در خانه ماندن پاسخ مثبت دهند و از خروج از منزل به‌ جز در موارد ضروری و حتی دید و بازدیدهای نوروزی پرهیز کنند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه دولت برای گروه های آسیب پذیر و اقشار ضعیف جامعه، یارانه، کمک های معیشتی و بسته های حمایتی پرداخت می کند و تسهیلات قرض الحسنه برای صاحبان کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته شده از پوشش صندوق بیمه بیکاری برای افرادی که در این ایام بیکار شده اند خبر داد و گفت: دولت بیش از 100 هزار میلیارد تومان تسهیلات و کمک‌های حمایتی برای کاهش تبعات اقتصادی کرونا اختصاص داده است.

جهانگیری ادامه داد همچنین مقرر شد 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 12 درصد به بنگاه ها پرداخت شود.البته با این شرط که نیروهای شاغل حفظ شده باشد .

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده