تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۹۶۴۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۶۲۳ هزارتایی رقم خورد:

معاملات مشکوک ۱۱ نماد و توالی حضور یک بانک، "پترول، شپدیس، رانفور"

می متالز - در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۶۲۳ هزارتایی، حضور متوالی بانک سینا، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پتروشیمی پردیس، خدمات انفورماتیک و ۱۱ نماد مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک ۱۱ نماد و توالی حضور یک بانک، "پترول، شپدیس، رانفور"

به گزارش می متالز، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با تداوم روند مثبت آغاز به کار کرد به طوری که شاخص با رشد مطلوب شرکت های فلزی و نفتی، جهش 15 هزار و 404 واحدی را تجربه کرد و با ورود به کانال 623 هزار تایی، رکوردی جدید ثبت کرد.

براین اساس، بیش از 6.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 3.7 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت با داد و ستد بیش از 1.1 میلیارد سهم و بانک صادرات، ذوب آهن، پالایشگاه اصفهان به همراه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به ترتیب با 659، 480، 304 و 294 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 7 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت خدمات انفورماتیک حاضر در بازار اول معاملات بورس برای سومین روز متوالی قرار گرفت که ضمن رشد 5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 85.8 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سیمان مازندران، پمپ سازی ایران، بیمه پارسیان، سیمان لار سبزوار، توکا رنگ فولاد سپاهان، سرمایه گذاری مس سرچشمه، سرمایه گذاری نفت، سموم علف کش، پتروشیمی پردیس، گروه توسعه هنر ایران، تولید برق عسلویه مپنا، بانک سینا، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و کشتیرانی دریای خزر مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

بانک سینا، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، دو شرکت از صنعت سیمان، دو شرکت سرمایه گذاری، توالی حضور خدمات انفورماتیک، پتروشیمی پردیس و 10 شرکت دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده