تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۹۷۳۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست برق منطقه ای گیلان:

خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی – سیمان سبز ۱و۲ برق دار شد

می متالز - سرپرست برق منطقه ای گیلان گفت: خط ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه شهید بهشتی - سیمان سبز ۱ و ۲ که به علت وزش شدید باد و شکستگی کراس آرم و بدنه متصل به آن از مدار خارج شده بود، برقدار شد.
خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی –  سیمان سبز ۱و۲ برق دار شد

به گزارش می متالز، بهمن داراب زاده صبح سه شنبه اظهار کرد: خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی - سیمان سبز ۱ و ۲ به علت شکستگی کراس آرم‌ها و بدنه متصل به آن به علت وزش باد و بارش سنگین برف بی برق و از مدار خارج شده بود.

داراب زاده گفت: تغییرات شدید جوی منطقه کلیشم و دیلمان و صعب العبور بودن مسیر دسترسی به برج شماره ۱۸۰ و دشواری تردد از جمله مشکلات موجود در ترمیم و بازسازی دکل بود، که خوشبختانه گروه‌های عملیاتی توانستند پایه آسیب دیده را بازسازی و خط را در اسرع وقت برقدار کنند.

وی تصریح کرد: در مدت زمانی که این خط از مدار خارج بود، خط تک مداره ۶۳ کیلوولت لوشان - دیلمان برق کارخانه سیمان سبز گیلان را تأمین می‌کرد و هیچ گونه مشکلی در تأمین برق کارخانه وجود نداشت.

لازم به ذکر است که خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی – سیمان سبز ۱و۲ به طول ۶۲ کیلومتر با ۲۳۶ پایه، وظیفه تغذیه کارخانه سیمان سبز گیلان در منطقه دیلمان را برعهده دارد. تغذیه و پایداری پست‌های ۶۳ کیلوولت سیمان سبز و دیلمان از دیگر وظایف این خط است.

عناوین برگزیده