تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۹۹۳۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تولید روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در گلستان/ نیاز استان تأمین شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تولید روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: نیاز استان به ماسک و دیگر اقلام بهداشتی برطرف شده است.
تولید روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در گلستان/ نیاز استان تأمین شد

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان در گرگان با بیان اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی گلستان عملکرد مطلوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا دارند، اظهارداشت: ظرفیت تولید استان در زمینه ماسک و مواد ضدعفونی کننده از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون به چند برابر افزایش یافته است. برخی از واحدهای تولیدی نیز با توجه به نیاز استان به این اقلام، خط تولید خود را تغییر دادند و انواع ماسک معمولی و N95 تولید می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید ماسک در استان به 350 هزار عدد افزایش یافته و نیاز استان به انواع ماسک برطرف شده است. در حال حاضر یکی از واحدهای تولیدی استان ظرفیت تولید خود را به 150 هزار ماسک در روز افزایش داده است.

طلوعیان با اشاره به افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده گفت: اکنون 10 واحد تولیدکننده مواد ضدعفونی در استان فعال است که ظرفیت تولید آن‌ها تا 60 هزار لیتر در روز است. محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی براساس دستورالعمل و نیاز استان در اختیار داروخانه‌ها و مراکزی که تعیین شده است، قرار می‌گیرد.

عناوین برگزیده