تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۶
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۹۹۴۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

تشکل های بخش خصوصی بازوان توانمند سازمان در امور اجرایی

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: خانه صنعت و معدن دیدی شفاف و کارشناسانه نسبت به صنایع و معادن دارد و مباحث ارائه شده از سوی این خانه بعد کارشناسی بیشتری دارد.
تشکل های بخش خصوصی بازوان توانمند سازمان در امور اجرایی

به گزارش می متالز، جواد حسنی در نشستی با هیئت رییسه خانه صنعت و معدن استان گفت: تشکل های بخش خصوصی را بعنوان بازوان توانمند در کنار خود می دانیم و قطعا از نظرات و پیشنهادات آنان در تصمیم گیریها استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: به دنبال واگذاری امور غیر حاکمیتی به بخش خصوصی هستیم و از طرحهای پیشنهادی در این خصوص استقبال خواهیم کرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی همچنین با اشاره به رتبه استان در بخش صنعت و معدن در کشور خاطر نشان کرد: استان مرکزی چهارمین استان صنعتی و هفتمین استان معدنی کشور است لذا خانه صنعت و معدن استان باید نقش پررنگ تری در این دوحوزه ایفا کرده زیرا مباحث ارائه شده از سوی این خانه داری بعدی علمی، کارشناسی و دیدی شفاف تر نسبت به امرو جاریه ای دو حوزه داشته و مولفه های تولید را به درستی می تواند عملیاتی کند.

دکتر مردانی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در جریان بازدید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت از این تشکل نیز گفت: تلاش و زحمات شبانه روزی سازمان صمت در تامین و توزیع محصولات مورد نیاز استان جهت مقابله با بیماری کرونا و همچنین تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام عید نوروز ستودنی است.

وی از تعامل مطلوب سازمان صمت با تشکل ها و همچنین واگذاری صدور جواز تاسیس به خانه صنعت، معدن و تجارت استان تشکر و قدردانی نمود.

عناوین برگزیده