تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۵۱۸
کد خبر: ۹۹۸۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات مطرح کرد:

احراز هویت رایگان در شعب بانک صادرات

می متالز - مشتریان بابت ثبت نام در قرارداد سجام مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت می‌کنند، اما مبلغی بابت احراز هویت به بانک پرداخت نکرده و در راستای شعار خدمت به مردم این امر رایگان صورت می‌گیرد.
احراز هویت رایگان در شعب بانک صادرات

به گزارش می متالز، مهدی کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در خصوص رونمایی از سامانه "احراز هویت سجام"  گفت: این قرارداد مابین بانک صادرات ایران و شرکت سپرده گذاری مرکزی منعقدشد.

وی به اتفاقی نو در این قرارداد اشاره کرد و افزود: مشتریان بابت ثبت نام در قرارداد سجام مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت می‌کنند، اما مبلغی بابت احراز هویت به بانک پرداخت نکرده و در راستای شعار خدمت به مردم این امر رایگان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات خاطر نشان کرد: اگر موفق به افزایش تعداد شعب شویم اتفاق خوبی رخ خواهد داد، ۱۰۸ کارگزاری اوراق بهادار بیشتر در مراکز استان‌ها فعال بوده و گستردگی شعب بانک صادرات می‌تواند اتفاقی خوب را رقم بزند تا همه مردم در اقصی نقاط کشور که بانک صادرات در آنجا حضور دارد قادر به استفاده از خدمات باشند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص تاثیر اینگونه اقدامات در روند بازار سرمایه اظهار کرد: هر چه جذب مشتری و نقدینگی بیشتری اتفاق بیفتد، فرهنگ سهام داری نیز د رکشور ارتقا پیدا می‌کند.

وی افزود: افزایش فرهنگ سهامداری باعث افزایش معاملات در بازار و بالطبع جذب نقدینگی خواهد شد که در روند بازار سرمایه کمک بسزایی خواهد داشت.

عناوین برگزیده