تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشدید نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای در خراسان جنوبی

می متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای با همراهی پلیس آگاهی و سایر دستگاه های مرتبط در استان خبر داد.
تشدید نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای در خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، علی تهوری در جلسه هماهنگی نظارت بر شرکت های بازاریابی استان گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، و احتمال افزایش فعالیت این شرکت ها نظارت بر آنها و رصد فعالیتها بصورت مستمر انجام خواهد پذیرفت.

تهوری با اشاره به اهمیت اخذ مجوز فعالیت اینگونه واحدها افزود: شعب شرکت های بازاریابی شبکه ای فاقد مجوز در استان می بایست طبق ضوابط و مقررات هر چه سریعتر جهت اخذ مجوز فعالیت از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی ، با شرکت های فاقد مجوز در این حوزه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: نام شرکتهای مجاز بازریابی شبکه ای در سایت easnaf.ir (بخش شرکت های دارای پروانه کسب) قید شده اند و مردم شریف استان می توانند هرگونه فعالیت مشکوک در این خصوص را با پلیس 110 و یا سامانه ۱۲۴ سازمان درمیان بگذارند.

عناوین برگزیده