تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۱۳۳۱۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تصمیمات مجمع عمومی بطور فوق العاده «فایرا»

می متالز - مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت آلومینیوم ایران روز شنبه 1399/07/05 در محل دفتر مرکزی شرکت آلومینیوم ایران برگزار شد.
تصمیمات مجمع عمومی بطور فوق العاده «فایرا»

به گزارش می متالز، براساس رای گیری به عمل آمده در مجمع عمومی علی بهشتی به‌عنوان رئیس مجمع ، فرزاد مختاری به‌عنوان ناظرمجمع، حسنعلی رضایی مقدم به‌عنوان ناظرمجمع ، احمد مجیدی به‌عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.

مجمع پس از بحث و تبادل نظر در خصوص دستور جلسه به شرح ذیل تصمیم‌گیری نمود: با توجه به صعود تیم فوتبال باشکاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک (ایرالکو) به لیگ برتر، بند 4 صورت مشروح مذاکرات و تکالیف مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در مورخ 30/04/1399 لغو و به موسسه فرهنگی ورزشی فرزانگان آلومینیوم اراک (تیم فوتبال) برای فصل آینده اجازه فعالیت داده می‌شود و در حال حاضر تا مبلغ یکصد میلیارد ریال مجوز پرداخت هزینه‌ها و بدهی‌های باشگاه مذکور تصویب و تصمیم‌گیری در خصوص اعتبارات مورد نیاز باشگاه مذکور برای پرداخت بدهکاری‌ها تا سقف 150(یکصد و پنجاه) میلیارد ریال و بودجه فصل آینده تا سقف 350(سیصد و پنجاه) میلیارد ریال به هیأت مدیره شرکت ایرالکو تفویض اختیار می‌شود. بدیهی است هیأت مدیره موظف است بودجه پیشنهادی باشگاه (نامه شماره 4494ب آ مورخ 29/06/ 1399) را بررسی و سپس جهت اعلام نظر در اختیار بازرس قانونی شرکت ایرالکو قرارداده و سپس در سقف اعتبارات فوق تصمیم‌گیری نماید. ضمنا شرکت مکلف است جهت اخذ امتیازات و تسهیلات مورد نیاز از استان، مذاکرات لازم را با مقامات استان انجام دهد.

عناوین برگزیده