تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۵۶۰۱۵
سرویس خبر : انرژی

تامین ورق لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک در خوزستان

می متالز - مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: فولاد اکسین خوزستان تامین‌کننده ورق ساخت لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک است.
تامین ورق لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک در خوزستان

به گزارش می متالز، امین ابراهیمی اظهار داشت: به دلیل فناوری بالای بخش‌های مکانیکی و برق و با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی دشمن روبه‌رو هستیم تامین قطعات یدکی و خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در بعضی از سیستم‌های کارخانه با مشکل روبه‌رو بوده است.

وی افزود: در تمام شرکت‌های مشابه شرکت فولاد اکسین در سایر کشورهای جهان، شرکت سال‌ها تحت نظر سازنده‌های اصلی و با حضور کارشناسان و مشاوران شرکت مادر فعالیت می‌کند؛ که به دلیل تحریم‌ها این انتقال دانش و تجربه به صورت کامل انجام نشده است.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: خوشبختانه با وجود جوانان متخصص و کاردان کشورما علی‌رغم تمامی کمبودها با همت این عزیزان مشکلات حل شده است.

ابراهیمی ادامه داد: در هفته گذشته مشکلاتی در سیستم برق شرکت ایجاد شد که با حضور تعدادی از کارشناسان برتر این تجهیزات در کشور و همکاری تعدادی از شرکت‌های همکار در زمینه فولاد و پتروشیمی از قطعات اضافه و مشابه استفاده شد و توانستیم با توان داخلی مشکل پیش آمده را رفع کنیم. خوشبختانه از امشب عملیات تولید آغاز شد.

بر اساس گزارشی از تسنیم، این مقام مسوول خاطرنشان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین‌کننده ورق ساخت لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک است که در سال جاری کلیه تعهدات خود را به این پروژه و دیگر پروژه‌های توسعه نفت و گاز کشور مطابق برنامه عملیاتی انجام داده است.

عناوین برگزیده